Tentviering 11 aug

Vorig jaar was het een groot succes, dit jaar gaan wij het weer doen! Als Heilig Hart Kerk en Brugkerk samen een tentviering organiseren op de laatste dag van het jaarlijkse Sukerbietenfeest! Supergezellig en leuk voor alle leeftijden. We komen op zondagochtend 11 augustus om 10.30 uur samen in de grote tent op het evenemententerrein. Het thema van dit jaar is: ‘Kan ik iets voor je doen?’, naar het mooie lied van De Dijk. Het muzikaal duo Marvelous uit Luttenberg werkt mee aan de dienst, evenals een gelegenheidskoor onder begeleiding van Wim Pardoen. Wilt u en wil jij ook meezingen met het koor, dan kan dat heel goed! Meld je aan, zie hieronder!

Ook voor de kinderen is er een leuk programma, dus voel je ook als gehele familie helemaal welkom! De collecte houden, we naast voor de bestrijding van de kosten en voor de woonvorm Thuis Lemelerveld aan de Knuvendijk.