Op zoek naar ambtsdragers

Eind van dit jaar stoppen Ingrid Slangewal en Gé Schutmaat respectievelijk als jeugdouderling en seniorenouderling. We zijn op zoek naar nieuwe ambtsdragers die het stokje willen overnemen. Het gaat bij de functie van jeugdouderling om iemand die zich samen met onze tweede jeugdouderling die er al is, met passie voor de kinderen, jeugd en jongvolwassenen van onze gemeente wil inzetten. Bij de seniorenouderling gaat het om iemand met hart voor onze ouderen.

In de komende weken willen we als kerkenraad graag verkennen wie hiervoor geschikt zou kunnen zijn. We vragen iedereen om met namen te komen. Allereerst met namen van mensen die je om je heen ziet, die je kent en waarvan je het vermoeden hebt dat zij zeer geschikt zouden kunnen zijn als jeugdouderling of als seniorenouderling.

Daarnaast willen we iedereen vragen om ook eens te rade te gaan bij zichzelf. Zou het niet ook gewoon een prachtige functie kunnen zijn voor jezelf?!

Wat het doorgeven van namen betreft, roepen wij iedereen op om dat tot en met zondag 15 september a.s. te doen. Namen kunnen worden doorgegeven aan onze scriba Arjan Grootemarsink, scriba@brugkerk-lemelerveld.nl, of via de brievenbus van de Brugkerk op het adres Kroonplein 1.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken en aanreiken van nieuwe mogelijkheden!