8 sept Startzondag

AANSTAANDE ZONDAG: STARTDIENST – WELKOM!
Aanstaande zondagochtend 8 september luiden wij als Brugkerk het nieuwe seizoen in met een feestelijke Startdienst. Het thema is “Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen!”, een boodschap vol hoop en vernieuwing. De viering is opgezet voor jong en oud, en ook wie niet vaak (meer) naar de kerk komt, zal zich zeker thuis voelen! Er is opvang voor de allerkleinsten en ook speciaal ruimte (in de Weekpreekgroepen) voor de kinderen en jongeren. Welkom!
Na de dienst volgt een gezellig samenzijn, gevolgd door een maaltijd waarvoor iedereen die daaraan mee wil doen wordt uitgenodigd om iets lekkers mee te nemen. Zowel gemeenteleden als dorpsgenoten en vakantiegangers zijn van harte welkom! De dienst begint om 09.30 uur.