Vredesdienst 15 september

LEMELE      –      LEMELERVELD

Openingen naar vrede?         Verzin een list!          Vredesweek met verdieping!

Zondag 15 september 10.30 uur

Openluchtdienst op Natuurkampeerterrein De Olde Lucashoeve, Kerkweg 30 Lemele,  aanvang 10.30 uur met livemuziek van Kunst Na Arbeid en  voorgangers van de Heilig Hartkerk, de Brugkerk, De Lichtbron en de Ichthuskerk.
Neem je eigen stoeltje mee en luister, ontmoet, zing en verwonder…

Op zondag 15 september blijft de Brugkerk gesloten en komen we voor de ochtenddienst om 10.30 uur samen op Natuurkampeerterrein De Olde Lucashoeve in Lemele. We vieren – zie hier ook elders in het blad – onze jaarlijkse Vredesdienst in oecumenisch verband, samen met de Ichthuskerk in Lemele, en de Heilig Hartkerk en De Lichtbron uit Lemelerveld. Het thema van de dienst is “Openingen naar vrede? Verzin een list!“ en muziekvereniging Kunst Na Arbeid uit Lemele is ook mee van de partij.

Van zondag 15 september tot en met zondag 22 september:
elke avond 19.00 – 19.15: verrassende inzichten uit diverse hoeken!

Vrede, wat smacht de wereld daar naar! Je ziet de vele brandhaarden dagelijks in het nieuws. Hoe kom je bij die vrede? Er zijn veel obstakels, wijsheid én slimheid heb je nodig! Inspiratie nodig? Kijk (of wees er live bij) elke avond van 7 tot kwart over 7 naar een Meditatief Kwartiertje vanuit de Ichthuskerk in Lemele.

Online: www.ichthuskerk-lemele.nl en dan klikken op: kerkdienstgemist.nl

Elke avond vertellen 2 mensen van verschillende kerken over deuren, poorten, sloten, hindernissen om tóch op de één of andere manier naar binnen of buiten te komen!